У 2020 році ми з командою та експертами створили програму, як місту розвиватися і збільшувати пасажиропотік, але зменшити затори. Про це в інтерв’ю розповів очільник столичної «Батьківщини», депутат Київради Віталій Нестор. Як передає пресслужба партійного осередку, політик з командою розробили три концепції.
«Перша концепція – зробити центральне кільце в межах вулиці Жилянської, яке проходитиме по Парковій алеї, вулиці Шота Руставелі, але не безпосередньо по центру Києва – Хрещатику чи Володимирській. Десь за два кілометри від центру. Запустити тролейбус, трамвай або автобус, зручні для пересадки. Якщо центральне кільце забезпечити якісним громадським транспортом, то люди порахують, що проїзд дешевше, ніж вартість паркування. Такою є світова тенденція, зокрема, в США», – зазначив депутат.
За його словами, друга концепція полягає у тому, аби зробити велику розв’язку в межах кільцевої по Столичному шосе.
«За 5-7 років побудувати ще один міст на лівий берег у межах Труханового острова, який виходитиме на Бортничі. До речі, ця програма була в Генплані розвитку території Києва. Після Південного мосту планувалося побудувати ще один», – наголосив депутат.
Віталій Нестор назвав й третю концепцію для подолання затор – будівництво підземних парковок у центральній частині міста, які вже активно запроваджуються КМДА.
«Планується презентація проєкту щодо реформи парковок у центрі Києва. На місці ТЦ «Метроград», повинні були збудувати підземний паркінг. Таких паркінгів можна зробити кілька, на тисячу місць, наприклад, під Софіївською площею і готелем «Україна». Це розвантажить місто. Очевидно, буде запропоновано інвесторам взяти участь у фінансуванні підземних паркінгів. Але інвестор повинен бути впевнений, що його гроші окупляться, і що це можливо з точки зору інженерної складової», – додав він.