Алла Шлапак: Чимало школярів стали заручниками загальноекономічної ситуації в країні

Наслідки результатів 2019-2021 навчальних років оголили не лише плюси та мінуси освіти, а й проблеми взаємодії між гілками влади, різними суб’єктами влади, зокрема, з громадянським суспільством. Про це заявила депутат Київради від «Батьківщини» Алла Шлапак у прямому ефірі «Апостроф TV», повідомляє пресслужба столичного партосередку.

Вона зауважила, що у 2018 році міжнародні організації провели дослідження щодо якості освіти, де було вказано «тонкі місця», на які необхіднозвернути увагу та доопрацювати.

«Йдеться про цифровізацію освітньої галузі, підвищення кваліфікації вчителів, розширення можливості онлайннавчання тощо. За цей час нічого не було зроблено, тому наслідки подій, які відбулись в освіті за останні два роки, ми будемо спостерігати не один десяток років», зазначила Алла Шлапак.

Головне, додала вона, бачити не лише результати, а зрозумівши причини тих чи інших подій, ухвалюватиоперативні рішення.

«Сьогодні треба не лише переглядати підходи щодо кількості ремонтних робіт у навчальних закладах, а говорити про доступність освіти. Головне питання, на яке треба дати відповідь: чи не стала освіта привілейованою? Бо в сільських місцевостях, девідсутній Інтернет, безглуздо говорити про доступну освіту. Для дітей з багатодітних родин, які не мають можливості купити комп’ютер, освіта стала менш доступною, ніж була до початку пандемії. Сьогодні з цим треба працювати, адже ці діти стали заручниками загальноекономічної ситуації в країні рівня життя своїх батьків, розвитку територіальних громад тощо», резюмувала Алла Шлапак.