Скляний міст – для туристів. Це пріоритет зовнішньої орієнтації, а не забезпечення внутрішніх потреб киян. Не лише від доріг і якості асфальту залежать час, витрачений в заторах. В першу чергу, це Генеральний план Києва.
Про це заявила кандидат в депутати до Київради від “Батьківщини” Алла Шлапак під час інтерв’ю на NewsOne, передає пресслужба.
“Причина навантаження на мости очевидна: всі їдуть вчитися, працювати. Сьогодні завдання Генерального плану врахувати це, а також соціальну інфраструктуру. Важливий елемент й маршрути міського транспорту”, – зазначила Шлапак.
За її словами, ремонт мосту ім. Патона, не є подвигом державної і муніципальної влади.
“Подвиг – це коли з’явиться 3 нових моста або станцій метрополітену. А те що розвалюється, втомлюється – це не подвиг, це завдання, яке влада має виконувати в поточному режимі. Мій виборчий округ, як депутата Київради, включає в себе й міст Патона зі сторони Печерського району. В мене є велика стопка паперу-переписки з Міністерством культури за минулий рік. Міністерство протягом року не надавало дозволу, не могло визначитися чи треба реставрація, чи треба реконструкція моста Патона”, – додала вона.