Днями депутат Київради від «Батьківщини» Олександр Бродський звернувся до Віталія Кличка з проханням врегулювати використання електросамокатів. Як повідомляє пресслужба Київського міського партійного осередку, відповідь Віталія Кличка вразила «батьківщинівця».
«Столиця чекає на вирішення цього питання у стінах Верховної Ради, де ще 1,5 року тому зареєстрували відповідний законопроєкт. Абсолютно незрозуміло, на яких умовах, і по яким правилам в Києві працює 6 приватних операторів, а це більше 5 тисяч електросамокатів, та що з того отримує бюджет? Плюси очевидні: не залежиш від графіку роботи громадського транспорту, автодороги розвантажені, повітря чистіше ну і взагалі, сам транспорт викликає дитяче захоплення! Разом з цим, Київ сьогодні не має жодних дорожніх правил для електросамокатів, моноколес, сігвеїв, жодних», – наголосив політик.
Депутат навів приклади досвіду інших країн, де основні питання вже врегульовано.
«1. Швидкість. У Франції – це 25 км\год. у Грузії – 20 км.\год. в паркових зонах до 15 км.\год. 2. Вік. У Німеччині з 14 років, Франція, Грузія з 12 років. 3. Місце. Багато країн однозначно визначилися, що тротуар – тільки для пішоходів ! Для електросамокатів – велодоріжки та права сторона дороги, але з дотриманням ПДР. 4. Парковка в чітко визначених місцях! 5. Відповідальність. Так за проїзд на тротуарі у Парижі порушник сплатить 135 євро, а за перевищення швидкості – 1500 євро! 6. Є ще дуже багато нюансів: заборона використовувати навушники та телефони під час руху на електросамокаті, обов’язок вдягати шолом, мати світлові прилади та сигнал, заборона їздити у двох, необхідність мати відповідне посвідчення та пройти сертифікацію двоколісного і т.д», – зазначив Олександр Бродський.