Моя робота — слухати та чути, що потрібно киянам. І допомагати робити місто ще більш зручним і комфортним для життя. Але іноді буває, що письмові звернення можуть загубитися, а звернення в телефонному режимі не відображають всієї картини подій. Тому я впроваджую Deputy — програму, яка приймає звернення від жителів столиці навіть без особистих відвідин приймальні.
Про це заявив очільник столичної «Батьківщини» Віталій Нестор, передає пресслужба столичного партійного осередку. Кияни зможуть слідкувати онлайн за станом вирішення проблеми.
«Кожен може встановити спеціальний застосунок Deputy на свій телефон і створити депутатське звернення. Є можливість детально описати, що сталося та де саме, прикріпити фото та вказати адресу. Дуже зручно! Далі є два сценарії: або я з помічниками одразу почнемо роботу над зверненням, або запитаємо просто в режимі чату додаткову інформацію», – сказав депутат.
За словами політика, він з командою буде отримувати аналітику громадських звернень. Це допоможе оперативно реагувати на звернення. Детальніше про додаток дивися тут: https://bit.ly/3CYY4iV