Віталій Нестор: Перші послаблення – перший колапс!

Друзі, у мене таке враження, що чинна влада спеціально робить все, аби її не переобрали на новий термін. Як центральна, так і столична. Хоча все читається і вираховується заздалегідь. Про що я? Після тривалих травневих вихідних і перших карантинних послаблень Київ виїхав на роботу. І… опинився у заторах. Давайте спробуємо розібратись, чому так вийшло.

Назву одразу декілька причин:

🔺 Нарешті відкрились перукарні, салони краси, непродовольчі крамниці, літні майданчики кав’ярень та ресторанів, навіть музеї та бібліотеки. Відповідно, кількість автомобілів збільшилась в порівнянні з попередніми тижнями. Хоча і до цього автівок вистачало.

🔺 Метро не запустили. Без підземки говорити про розвантаження у Києві не варто. Кількість персонального транспорту величезна, при цьому тепер членів родини або родичів чи просто сусідів не можна довезти до найближчої станції – потрібно усіх розвозити по місцях їх робіт.

🔺 Громадський транспорт на цьому етапі продовжує працювати в обмеженому режимі за спецквитками. Логіки – нуль! Сам сьогодні бачив, як в одному зі спальних районів тролейбуси возять повітря. В чому доцільність, ефективність і економічність такої роботи?

🔺 У перший робочий день у столиці пішов дощ! А він завжди спричиняє затори в Києві, навіть якщо метро і громадський транспорт працюють в звичайному режимі.

Передбачити, що зупиняться мости через Дніпро – це не дуже складно. Лівий берег годинами тягнеться на правий. Традиційно не може виїхати вся Троєщина, тягар переноситься на мости Патона, Дарницький і міст Метро, подолати які – теж завдання не з простих. Об’їзна дорога зупиняється, оскільки перевантажуються заїзди з міст-сателітів. Далі передбачаємо зупинку проспекту Перемоги. Далі колапс у центрі. Вуаля! Справа зроблена, місто паралізоване!

Хто це планував? Невже незрозуміло, що разом з послабленням карантину потрібно продумувати роботу громадського транспорту для усіх верств населення, яким уряд на чолі з прем’єр-міністром Денис Шмигаль дозволяє працювати? Далі треба передбачити необхідність взаємодії з приміськими маршрутами, аби не зупиняти під’їзди до столиці.

Потрібен чіткий план! А не рефлексії, коли хочеться догодити електоральним масам…