Очільник столичної «Батьківщини», депутат Київради Віталій Нестор звернувся до генерального директора КП «Київпастранс» Дмитра Левченка, аби розібратися зі скаргою на поведінку працівників його комунального підприємства.
Як повідомляє пресслужба столичного партійного осередку, йдеться про випадок від 17 листопада 2021 року. Пасажирка їхала маршрутним автобусом №103 від вулиці Єфремова у напрямку масиву Виноградар. Жінка спробувала сплатити за проїзд через автоматичну систему оплати проїзду (АСОП). Незважаючи на те, що на карті залишалося 10 поїздок, в жодному із трьох терміналів у салоні автобуса вона не змогла зареєструвати поїздку.
Після цього за допомогою мобільного додатку «Київ Цифровий» пасажирка придбала QR-квиток, який система також відмовилася реєструвати. У такій ситуації виявилися ще четверо пасажирів даного автобуса. Невдовзі на зупинці «Проспект Георгія Гонгадзе» у Подільському районі Києва до салону автобуса зайшли контролери КП «Київпастранс». Заявниця намагалася пояснити їм причини, через які їй не вдалося оплатити поїздку, проте у відповідь почула образи. При цьому контролер відмовилася пред’явити своє посвідчення та жетон із особистим номером.
«Як депутат Київради, вважаю неприпустимим таку зухвалу поведінку представників столичного комунального підприємства», – зазначив Віталій Нестор.
Політик також попросив керівника КП «Київпастранс» повідомити, що робити пасажиру громадського комунального транспорту, якщо АСОП відмовляється реєструвати транспортну картку та/або QR-квиток.